ژیالکو​​​​​​​

صادرکننده برتر یخچال های فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

​​معاونت فروش

02634707007

آبسردکن استیل

آبسردکن استیل صنعتی در صنعت سیستم های سرمایشی و برودتی یکی از پر کاربرد ترین و پر تیراژ ترین محصولات این بخش از صنعت کشور میباشد که در سرتاسر کشور عزیزمان محصولی پر استفاده در مکان های عمومی می باشد . مساجد ، مدارس ، ادارات ، معابر عمومی ، زیارتگاه ها و ... مکان هایی هستند که  آبسردکن استیل را در انواع مختلف آن به طور خاص مشاهده میکنیم .معمولا این دسته از تولیدات صنعتی ( آبسردکن استیل ) که کاربرد خوراکی برای مصرف عموم مردم دارند از ورق ها و مقاطع مختلف استیل در فرایند تولید خود بهره میبرند .

 

آبسردکن استیل که در شرکت ژیالکو تولید میشوند به صورت استاندارد در انواع دوشیر ، سه شیر و چهارشیر میباشند که در صورت درخواست مشتری بصورت سفارشی هم قابل ساخت هستند .

این آبسردکن ها دارای شیر های استیل فشاری ، مخزن استنلس نگیر ، کندانسور مسی / آلومینیومی ( متغیر با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ی مورد استفاده ) ، کمپرسورهای با کیفیت برزیلی / اسلوواکی ، ترموستات های برند دانفوس و شناورهای خودکار تنطیم میزان آب مخزن در قسمت ورودی آب ، می باشند .

تامین آب مخازن این آبسردکن ها نیز به صورت دائمی بوده و به موازات کم شدن آب از مخزن ، بلافاصله به همان میزان آب جدید از طریق لوله ورودی و با تنطیم مقدار شناور خودکار مجددا آب به مخزن وارد میشود و بصورت معمول مخزنی همواره مملو از آب خنک در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد .

بهره گیری از متریال درجه 1 ، استفاده از کادری مجرب و خدمات پشتیبانی مناسب باعث گردیده تا تمامی محصولات تولیدی این شرکت علی الخصوص آبسردکن استیل ، دارای رده بندی کیفی Grade.A باشند که علاوه بر ضمانت طلایی به مدت 12 ماه ، دارای خدمات پس از فروشی منحصر به فرد به مدت 60 ماه باشند .

شما مشتریان و همکاران گرامی میتوانید جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان ، استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت ژیالکو تماس حاصل بفرمایید .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها