ژیالکو​​​​​​​

صادرکننده برتر یخچال های فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

​​معاونت فروش

02634707007

یخچال ایستاده 70 سانتی

یخچال ایستاده 70 سانتی همانند برادر کوچک تر خود یعنی یخچال ایستاده 60 سانتی بصورت تک درب ویترینی یا همان شیشه ای ساخته و به دست مشتریان میرسد . این مدل از یخچال های ویترینی به دلیل قیمت به صرفه ، اشغال فضای کم ، مصرف برق پایین در مقایسه با یخچال های بزرگتر ، امکان استفاده از تبلیغات گرافیکی بر روی بدنه خود و همچنین فضای کاربردی  دارای مصارف متعددی در مشاغل مختلف از قبیل : سوپرمارکت های کوچک تا هایپرمارکت های بزرگ ، فست فود ها و رستوران ها ، داروخانه ها و سایر مشاغلی که نیاز به نگهداری محصولات خود در فضایی محدود و با هزینه های خرید و نگهداری کم تر از یخچال های صنعتی بزرگ را دارند ، میباشد .

در فرایند تولید این مدل از یخچال ایستاده 70 سانتی یا به اصطلاح عموم جامعه یخچال های تک درب از ورق های ABS در ساخت کابین یکپارچه درونی اسکلت آنها استفاده میشود که کیفیت این نوع از کابین ها از نظر میزان ماندگاری ، مقاومت آنها در برابر ضربه و شفافیت رنگ در بسیاری از خطوط تولید این محصولات متفاوت است که در بحث کیفی کلی یخچال نقش بسیار تاثیر گذاری را ایفا میکند .

نوع پلی یورتان ( عایق بدنه ) مصرفی ، ضخامت ورق بیرونی ، استفاده از کمپرسور های استاندارد و کندانسور های متناسب با کمپرسور نیز تکمیل کننده پازل کیفی یخچال ایستاده 70 سانتی میباشند .

ژیالکو | صادرکننده تخصصی انواع صنایع برودتی و سرمایشی به ویژه یخچال ایستاده 70 سانتی و یخچال ایستاده 60 سانتی می باشد .

باید توجه داشت قبل از خرید این محصول و همچنین محصولات مشابه از هر مجموعه ای ، سوابق و رزومه و همچنین مهم تر از همه صداقت فروشنده باید مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت محصولی که به دست مشتری میرسد متناسب با نیاز و شرایط استفاده از آن محصول باشد .

هر محصول گرانی صرفا با کیفیت نیست و طبیعتا هر ارزانی بی دلیل نمی باشد .

کارشناسان شرکت ژیالکو بصورت کاملا رایگان در تا یک خرید مطمئن در کنار شما هستند

حتی اگر ما فروشنده آن محصول نباشیم ... ! 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها