ژیالکو​​​​​​​

صادرکننده برتر یخچال های فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

​​معاونت فروش

02634707007

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی | امروزه با توجه به افزایش فزاینده هزینه های انرژی  به خصوص برق و همچنین نیاز بیش از پیش مواد غذایی لبنی در دمای متناسب با شرایط ایده آل خود ، احتیاج به یک محصول ارزان قیمت تر به نسبت سیستم های برودتی صنعتی که از نظر میزان مصرف انرژی نیز کم مصرف باشد ، ایده ساخت فریزر صندوقی بستنی یا همان یخچال بستنی های معروف را به ذهن شرکت های سازنده صنایع برودتی فروشگاهی ساخته و پرداخته کرد تا با استفاده از متریال به صرفه  محصولی به صرفه تر از فریزرهای استیل خوابیده یا ایستاده صنعتی ، روانه بازار کنند تا در کنار قیمت مناسب جهت فروش ، از نظر میزان مصرف نیز هوای جیب مشتریان خود را داشته باشند .

 

شرکت ژیالکو نیز در کنار سایر همکاران تولید کننده این محصول با بهره گیری از جدید ترین طرح ها و متد های روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد اولیه بازار در فرایند تولید ، کوشیده است تا فریزر صندوقی یا همان یخچال بستنی را در بالاترین سطح کیفی و زیبایی روانه بازار کند و در این بین نیز گوش چشمی به بازار های هدف کشور های همسایه داشته باشد .

فریزر صندوقی محصولی به نسبت ارزان ، زیبا ، کم مصرف و پر تیراژ در صنعت محصولات برودتی کشور می باشد که مشتریان فراوانی نیز در سطح ایران دارد .

ما نیز در شرکت ژیالکو به توجه به ارائه نسخه جدیدی از یک شرکت تولید کننده صنایع برودتی ، بدون محدودیت در تیراژ تولید ، به راحتی پاسخگوی مشتریان عزیز در هر تیراژی می باشیم .

ضمانت طلایی یک ساله + خدمات پس از فروش منحصر به فرد پنج ساله + پشتیبانی آنلاین بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته در کنار مشاوره کاملا رایگان برای یک خرید به صرفه و مطمئن از خدمات ما در شرکت ژیالکو به مشتریان گرامی می باشد .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها